Flytt & byte av lokal


Ja, i slutet av Juni så kommer jag att flytta ur lokalen för att i Augusti kommer jag flytta in
i den nya lokalen tillsammans med Linnea på Hot Stuff.
Vart den lokalen ligger kommer jag att berätta senare men den ligger efter storvägen och är lätt att hitta åt:)

Så i Juni kommer jag att ha en flytt rea som kommer att komma i en annons i aktuellt och här på bloggen.
Det kommer att vara olika rabatter på olika produkter för att jag tänker sluta med vissa saker, tex smycken.
Just naglar kommer jag att fortsätta göra hela sommarn så det är bara att ni hör av er om ni vill göra en fyllning,
förlängning eller manikyr. Är det något annat att ni är intresserad av under tiden jag är mitt i lokalbytet så hör av er om vad det är så kanske vi kan fixa det iallafall :)

Har ni några fråga så få ni gärna ställa dom här så ska jag svara på dom. Eller ring mig på 073/8484699.
(Den fasta telefonen kommer jag att ta bort efter flytten så då gäller bara mobilnummret)  /Jennifer



Lite bilder på naglar..


Flames




Lila m. silver glitter



Före (extrem nagelbitare)


Efter (fäst tippar & lackat fransk manikyr)

Kommentarer
Postat av: Petra

antar att det är syrran som är extrem nagelbitare;P haha de blev riktigt snyggt ;)

2009-06-03 @ 15:16:28
URL: http://petradanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0