Nyöppnat!!

Hejsan, har varit uppehåll i sommar på både bloggen och butiken, men nu drar allti igång igen:)
Annon kommer ut nästa vecka, v34.
Så från onsdag 19/8 så finns jag på nya lokalen med Hot Stuff Linnea:) på volgsjöv. 32a,  ni kommer inte missa det:)

Kommer att köra igång med lite höst erbjudanden som nagelförlängning fransk gele 500kr för att börja med, kommer ha lite rea i butiken tills jag fått igång med alla nybeställningar också.



Så kom in o kolla dom nya lokalerna eller hälsa på till veckan:)
kolla efter annonsen och ring om ni vill veta något eller boka en tid för nåt :)
Har bara mobilen nummret kvar nu, 073/8484699

Jag hoppas få en lika bra och rolig höst som jag hade förra året när ja öppnade, just de den 10/9 ha ja haft salongen/butiken ett år, det kommer firas :)
Tack alla mina kunder och vänner. /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0